دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

مورچه طلا عشق بابا و مامانش

سلامی دوباره به مامانها و باباهاوکوچولوهای عزیز (دوستان) مورچه طلامون

1392/7/19 20:47
264 بازدید
اشتراک گذاری

   

سلام و عرض ادب خدمت دوستان صبور و مهربان

 شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

صبور از اون جهت که هر چی من تنبلی میکنم و نمینویسم شماها صبر میکنین و تحمل، ببخشین که کم کار شدم، عوضش خارج از این دنیای مجازی زیادی پرکار شدم!!پر کار شدم که یعنی سر گرم درس و دانشگام خیلی دوست دارم وقت بذارم و شاهکارای دینا جونیمو بنویسم ولی وقت من وبابایی این اجازه رو نمیده اما به همه دوست جونیهای وبلاگیمون قول میدم لااقل شاهکارهای مورچه مونو تو پست بذاریم.

راستی هوا هم سرد شده مواظب نی نی هاتون باشین سرما نخورن 

یادتون نره پیش ما بیاین

 

 

 

 

 پاییز زیبا و عروس فصل هاست
برگریزان درخت و... خواب ناز غنچه هاست
خش خش برگ و... نسیم باد را بی انتهاست
هرچه خواهی آرزو کن ُ فصل  فصل قصه هاست . . .

http://mossonarock.ca/smilies/images/p9.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سودابه
24 مهر 92 6:56
حاجیان جمعند دور هم همه پس کجا رفته حسین فاطمه حاجیان رفتند یکسر در منا پس چرااو رفته سوی کربلا او به جای موی سر، سر میدهد قاسم و اکبر و اصغر میدهد سعی حج او صفا با خنجر است مروه اش قبر علی اصغر است عید بر شما مبارک سلام و عرض ادب. ببینم شما همیشه فرشته رو مورچه میبینین؟!! وای اگر یونیسف بفهمه[مغرور دخملی رو از طرف من ببوسین.دوست داشتین به وب من و میوه های دلم نوه های گلم متین و مانی تشریف بیارین