دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مورچه طلا عشق بابا و مامانش

جمعه 22شهریور

1392/6/23 1:29
205 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا و به یاد خدا

سلام niniweblog.comیه سلام گرم و صمیمی مخصوص دوستای خوب وبلاگی niniweblog.com

یه جمعه دیگه با یه پست دیگه.این هفته دختر گلم سرما خورده و بی حاله حوصله هیچی نداره .وقتی مورچه جونی من سرما میخوره خونمون بی سر وصداست انگار همه یه جورایی حال ندارن   

برا ظهر ناهار سوپ درست کردم و دینا خانومی نوش جون کرد

بعد عصری دخملی و بردم دکتر

 خانم دکتر براش دارو داد گفته شاید حساسیت باشه اخه یکم

بعد سر راهمون رفتیم پارک تا شاید حال و هواش عوض بشه از ساعت 6 تا 6ونیم پارک بازی کردیمدیدم داره هوا سرد میشه تصمیم گرفتیم زودتر برگردیم خونه شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

وقتی هم رسیدیم خونه چون دینایی دارو خورده بود بعد از شامش خیلی زود خوابش برد

 

مامانای مهلبون هوا داره سرد میشه مواظب نی نی هاتون باشین مثل دخملی من سرما نخوره تا جمعه اینده بدررررررررررررررررودتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد           

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زعفران بانو
22 شهریور 92 22:57
الهههی ایشاالله زودتر خوب بشهعزیزم من شما رو لینک کردم


خیلی خییییییییییییییییلی ممنون
فری
22 شهریور 92 23:21
مورچه طلا نگو جیگر طلا بگو




سلام دوست عزیز چرا ادرس وب تو برام نذاشتی


تنها
23 شهریور 92 1:29
سلام. دختر خوشگلی دارین . خیلی نازه . خدا براتون نگه داره . انشاالله همیشه سلامت باشه. من عاشق دخترم .


مرسی
تنها
23 شهریور 92 11:20
سلام گلم . من بازم اومدم . مورچه کوچولوی خوشگلتو لینک کردم گلم .


خیلی خوش اومدی ممنونمممممممممممممممممممممممممممم خاله ی مهربون
تنها
23 شهریور 92 12:29
ممنون از اینکه منو لینک کردی
عزیزم اجازه منم دست مورچه کوچولوی طلاست راستی من از شما اجازه نگرفتم و لینکتون کردم راضی بودی ؟ . ببخش بدون اجازه این کارو کردم اصلا حواسم نبود . شرمنده
مورچه کوچولوی منم ببوس عزیزم.


راضی راضی برو حالشو ببررررررررررررررر
تنها
23 شهریور 92 12:32
یه سوال : من عاشق دخترم و همیشه به این فکر می کنم اگه خدا بهم پسر بده آیا می تونم دوستش داشته باشم یا نه ؟ یا نسبت بهش حسی نخواهم داشت . همینطوریه عزیزم ؟


حتما که میتونی دوسش داشته باشی فرزند چه پسر باشه چه دختر بخشی از اون از وجود خود انسانه وبخشی از وجود خداست پس باید خدا رو باچشم دل دید تا به عظمتش پی ببری اول از خدا بخواه تا لایقت بدونه مادر بشی بعد سلامتی کودک درونت در اخر که اومد خودت میفهمی دوستش داری یا نه
تنها
23 شهریور 92 14:12
ممنونم عزیزم
مامان مهرناز
24 شهریور 92 0:27
ان شالله عزیز دلم زود زودخوب بشی دینای عزیزمو ببوسین