دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

مورچه طلا عشق بابا و مامانش

خانم کوچولو رفته آتولیه

1392/11/11 14:04
472 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

یه سلام ویژه مخصوص دوستای عزیزی که این مدت به خونه مورچه جونی من سر میزدن و نظر میزاشتنتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بلاخره بعد از مدتی تنبلی و کار زیاد امروز موفق شدم به خونه مورچه جونم برسم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

چند وقت پیش برای تکمیل مدارکم احتیاج به عکس سه در چار داشتم 

داشتم با بابای مورچه جونی در مورد عکاسی صحبت میکردیم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدکه کودک بیش از حد کنجکاو من فهمید تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

از خیلی وقت بود که بهش قول داده بودم میریم اتلیه عکس بگیره اما وقت نمیشد تا اینکه سر بزنگاه قول گرفت

عصر حاضر شدیم یکم لباس خوشمل برداشتیم رفتیم اتلیه

چقدر هم خودمونو تحویل گرفته بودیمچی فکر میکردیم

خانوم عکاس فرمودن هر وقت حاضر شدین زنگ بزنین تا بیام 

تا دینایی چشمش به پرژکتورها اوفتاد گفت من پیش دکتر نمیام تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدهاااااااااااا دکـــــــــــــــــــــــــــتر تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

هیچی دیگه رفت روی اعصاب 

هر چی بهش گفتم مامانی برا اینکه عکست قشنگ بشه نور روشن کردن اینجا دکتر نیست اما نه

زنگ زدم که ما حاضریم عکاس بیاد عکس بگیره 

تا خانوم عکاس اومد پایین دیدیم روپوش سفید پوشیده ای وای اینو چه کنم 

دینا میگفت دیدی دکتره من عکس نمیندازم  این خانومه بره خودت عکس بنداز

واییییییییییییییییییییییی دینا

این دکتر نیست خاله مهربونه

هر چی خاله مهربون شکلک در اورد نه که نه

با هزار نازو وعده وعید تونستیم چندتا عکس اخمالو ازش بگیریم9.gif

ولی بازم بد نشد وقتی عکساش ظاهر شد کلی ذوق کرد

میگفت (من گفتم منو ببرین اتلیه شما گوش نمیکردین)

حالا موندم دوباره ببریمش اتلیه یا نه 

پسندها (2)

نظرات (6)

محمدعمه طیبه
28 دی 92 19:09
بابا آتلیه یه آهنگ هندی هم میذاشتید میلقصید
مامان مهرناز
30 دی 92 22:54
ای جووووووووووونم عکسات خیلی خیلی ناز شدن ممنون مامان مهرناز
علیرضا عمه معصومه
4 بهمن 92 14:48
عکس هاش خیلی قشنگ شده فقط یه اهنگ کم داره
مامان درسا
24 بهمن 92 15:14
سلام وبلاگ قشنگی دارید خدا دینای نازتون رو براتوم نگه داره خوشحال میشم به سایت درسا کوچولو هم یه سر بزنید dor-sa.ir اگه تمایل داشتید آدرس وبلاگتون رو توی بخش لینک دوستان درسا اضافه می کنیم. ضمناً بخش آلبوم دوستان درسا رو هم ببینید اگه خواستید آلبوم کوچولوتون رو اضافه می کنیم مرسی
مامام ترنم
17 فروردین 93 0:16
:-*,خدا حفظت کنه چقدر نازی شما
مامان زری
10 اردیبهشت 93 10:02
وای عزیزم چقدر لباس عروس بهت میاد خیلی ناز شدی