دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

مورچه طلا عشق بابا و مامانش

بدون عنوان

1392/5/8 17:04
95 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان پرسش و پاسخ و تقریبا همه تو وبلاگاشون دارن برا اینه که خیلی ها دوست دارن با خصوصیات نویسنده وب اشنا بشن حالا اگه شما هم دوست دارین میتونین تو وبلاگتون بزارین یا خودتون جواب بدین یا نی نی تونسوالتشویق 

اگه ماهی از سال بودم؟فروردین                                                                                      

اگه روزی از هفته بودم؟سه شنبه

اگه نوشیدی بودم؟شربت بهار نارنج تگری

اگه درخت بودم؟بید مجنون

اگه میوه بودم؟انار

اگه گل بودم؟رز سفید

اگه اب و هوا بودم؟شب مهتابی و پر ستاره

اگه رنگ بودم؟طلایی

اگه صدا بودم؟خنده های دینا

اگه پرنده بودم؟قو

اگه فعل بودم؟بودن

اگه ساز بودم؟گیتار

اگه عضوی از بدن بودم؟مغز

اگه بخشی از طبیعت بودم؟دریا

اگه یه حس بودم؟ارامش

متفکرتشویقهوراابلهبغلخجالت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمدعمه طیبه
1 دی 92 22:54
سلام.وبلاگتون عکس نداره اوکه مطلب جدیدم نمیذاریدوکه اصلا دیگه نمیایم وبلاگتونوکه میریم یه وبلاگ میسازیم برای خودخودیمون ولی ایشکال نداره.بازم میایم
بابایی و مامانی
پاسخ
سلام ممنون بابت انتقادات شما.