دینا دینا ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

مورچه طلا عشق بابا و مامانش

زمینی شدن فرشته زندگیمون

1392/6/8 15:38
213 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در يك شب از شب هاي دور 

كودك من پا به دنيا مي نهد 

آن زمان بر من خداي مهربان 

نام شور انگيز مادر مي نهد 

بينمش روزي كه طفلم همچو گل 

در ميان بسترش خوابيده است 

بوي او چون عطر پيك ياس ها 

در مشام جان من پيچيده است 

پيكرش را مي فشارم در برم 

گويمش چشمان خود را باز كن 

همچو عشق پاك من جاويد باش 

در كنارم زندگي آغاز كن...

 

 


تقديم به كودكي كه با اومدنش دلم رو خیلییییییییییی شاد کرد

واکنون  پس ازسالها به قامتش افتخار میکنم

وخداوند را به عدد سلول های وجودش با زبان قاصرم شکر می کنم
دوست دارم عزیزم
خدایا شکر
هزار کرور شکر

 

 

امروز روز زمینی شدن فرشتگی زندگیمونه

 

میلاد تو ارزشمندترین هدیه ای است که خداوند مارا لایق آن دانسته .حضورت معنای زندگی ما شده و نفسهایت تنهای بهانه نفس کشیدن ما . 

 

امروز 30 تیرماه 1389    ساعت 3/45دقیقه بعد از ظهر  اولین روز تولدته دختر گلم روزت مبارک شکفتنت گلباران

 

تشویقتشویقتشویقتشویقتشویق 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

madarkhanomi
26 تیر 92 17:35
عزیززززم زنده باشه راستش من میخوام برای نی نی توی دلم اتاق تزیین کنم اگه شما ایده ای داری میشه بهم سر بزنی و کمکم کنی؟؟؟؟ لطفا
نرگس مامان باران قلنبه
31 تیر 92 17:12
عزیزم وبلاگتون مبارک